Sunday, October 26, 2008

26.10.08..12.30 am...

hurm..apa nak ckp yer...huhu.....ada openhouse kat umah...so aku ambik ksempatan tuh utk tanya apa jawapan dia..da answer is yes...answer for my question for her being my gurl..which i tot it a "no" and blabla..agak terkejut sebb dia terima..sebb aku dah penah kena reject byk kali..huhu..tapi kali ni je aku propose dia bebetul...n bebtul bagi dia masa pk..hope tuh bukan jawapn utk jaga hati aku ni..dimana aku tanya dia byk kali..r u serious..coz now u r entering senget world...n she said she dun wanna loose me..n yes..then in front of all my fren..i as her to say it again..so that they all are my witness that now me n her are officially couple..huhu..im not single anymore..i dunno wut to say..juz a big thank her...sebb aku tak payah tunggu2 lagi jawpan tuh..n i tried to make it for us..try make all my promises done...even aku tawu apa yg bakal lalui..its a risk..yes i know dat..but its an advanture to me..huhu..aku h habis tak bleh..then..stop la..sebb skang dah clear status kitorg apa...n walaupun mcm tuh..still da truth is..my gf has bf..huhu..xpelah..dgn aku pun bukan dia leh kawen..terima jelah dgn redha..

n for my syg..thanks a lot for dat..promise i never hurt u..n thanks for da kiss..i will remember this day whole of my life....i luv u...

No comments: