Tuesday, June 22, 2010

tanggungjwp...

heheheeh...

motif intro gelak kan...huhuhu..

Sebenarnya harini asyik dpt congrat dr ofismate...congrat utk big day aku tue...

Diorg xtawu aku nebes mcm mana nak harung tanggungjwp baru kan...tambah2 bila kita xpernah pun plan langsung...dan terutamanya utk org macam aku...

Apa apa pun terima kasih pada yg memberi sokongan...pada kluarga dan kwn2 terdekat...toche2..

Utk along sebb temankan haritu...terima kasih sebb bg keyakinan utk aku...utk tidak mengalah..wlaupun diakui tahap kepoyoan aku amat melampau haritu..huhuhu..

"nnt kita pi shopping ok..hang da janji nak jadi perunding imej aku kan along...ehehehe..."

Wish me luck to face new challenge and responsibility in my life..i know i have to do this...tak boleh patah balik lagi dah...sebb semuanya dah comfirm...kalau tak..memalukan family je kan...

Chaiyork2...

No comments: