Friday, June 18, 2010

Besok...

ermmm

dah sebulan tak jenguk sini...tgk2 dah bertambah follower..tekiu sebb ngikut walaupun xda update apa pun dlm blog ni lately.....

cuma nak share sumthing...

Tomorrow is a big day for me...hari yg aku tak fikir..xpernah plan pun..dan tak pernah rancang pun utk tawun ni terjadi...slalu pk lambat lagi..tak pernah2 mimpi pun aku akan buat keputusan ni...yang penting tak pernah terlintas pun yg aku mampu pikul tanggungjwp yg aku pilih ni...

tapi biasalah..kita hanya merancang..kekdg yg kita rancang tak jadi..yg xrancang plak terjadi...

Since segala urusan yg last minute pun mcm dipermudahkan oleh allah...dan persediaan yg perlu pun dah settle..

Harap keputusan yg aku ambik ini adalah yg paling tepat...semoga ini antara keputusan yg paling terbaik dlm hidup aku yg pernah aku amik...

Walaupun mcm drastik sgt keputusan ini diambil n tak pk sedalam dalam dan masak2 sampai hangit...

Harap aku xnyesal...

Harap semuanya berjalan lancar...

Setelah semua yg terjadi...

Biar ini yg terbaik...

At least...im still alive and breathing...

No comments: