Saturday, January 09, 2010

smlm dan harini

hurmm...

dah 2 hari aku pegi keja tapi goyang kaki aja...kenapa?

sebb password aku utk login system wat hal..makanya tanpa system tuh agak mustahil aku menjalankan tugas..

so aku ditugaskan menjadimentor saja utk bebudak baru dlm team aku...sambil2 update fb and dgr lagu selalu youtube..

yang lelaki byk je jejeles dgn aku..apa diorg ingt best gamaknya duduk saja xbuat keja...

9 jam tuh....aku nga alif nga alif jak...naseb tme budak2 baru dlm krisis aku boleh berkhidmat...kalau idak...hurmmm

kanbagus kalau benarkan ja aku bercoti dirumah dr bercuti diopis...haishhhh....

p/s : team leader aku kepelikkan bila aku tak sabar2 nak passwd system aku disetkan..dia tanya.."eh..dia xsabar nak jawap kol pulak..org lain punyalahnak peluang dia"jawap aku "bohsanlah bos..."

No comments: