Sunday, January 17, 2010

merapu2 hari ni..

harini cuti..so ada peluang kemas umah betul2..coz next week cuti xda kat umah pegi cuti2 dkt pd dgn kwn2 kerja maxis...

Tapi cuti harini satu hari je..pkara wajid bila cuti adalah melepakkan diri dgn kekwn..so smlm turn lpak dgn si mastura coz mira xdapat join..mak dia dtg umah dia..so haruslah dia ala ala baik duduk rumah ja...

aku balik keja slm pun dah pukul 8..lately keja asyik kena buat oti..so kesimpulannya straight 5 hari aku keja 10 jam..kecuali hari khamis aku keja 11 jam..mmg tired..tapi kekdg tak rasa pun masa berlalu..tetambah kalau ada cust yg 1 kol harus buat aku berckp dkt sejam...so, mmg kerja bergayut telepon amat sesuai dgn aku kan..huhuhu..coz aku admit, bil talipon aku dari kechik selalu melambong...hahaha

dah balik kuar lepak darusalam je sebb ingt kekwn semua bz..nak ajak mas lepak malis pun ingat dia keja...sampailah kul 10 lebih dia meset ajak lepak..so smpi umah terus mandi then kuar lagi...

disebbkan si liz keja dekat area ttdi..makanya aku dgn mas pun lepak uptown situ...mmg letih tp memandangkan kalau aku tak kuar aku rasa macam tak bersosial...or dlm erti kata yg lain dah tak tawu perkembangan rakan..so gagahkan diri jugak..sudahnya lepak sampai kul 2..sampai memasing mata dah ngantuk dan layu tapi mulut duk berckp lagi..

so...harini..lepak rumah coz besok dah kena keja balik...haruslah keja2 dulu..nnt cuti2..kan kan..

hehe..

p/s : baby...miss u..wish to kiss ur....pp..huhuhu

No comments: