Tuesday, March 30, 2010

cerita minggu lepas..

kabir..
fuh...

another busy day for me already pass by..

Yeah..weekday lepas sgt membusykan..keja kul 9pg..trafic jam pepagi..kena kuar awal 1 jam stgh..duhh!..ini antara sebb knapa aku tak suka keja office hour..yg ok psl keja office hour adalah bleh dpt parking murah RM4 utk sehari dkt area sunway pyramid tue..kalau keja waktu lain tmpt2 camgini comfirm xda parking lg dah...dah tuh hari2 kena buat OT..10 jam sehari keja..tired kan..cuti plak sehari je..amik kau..awal bulan keja 3 hari cuti plak dua hari..huhuhu..

dlm busy2 kabir plak sakit..bunyi mcm org longgar sendi plak..nasib dia kereta..so mcm paham ada nat yg loggar yg barang yg mitak ganti..haritu dah bunyik..balik kedah,ok plak..punyalah aku kelam kabut balik supaya abah bleh tlg repairkan..yerlah..ini kan kereta dia (meaning dia yg byar )..so kekdg kalau pepndai pegi kedai tukar2 barang pun dia da marah..ckp tak pyh lagi tukar itu lah ..inilah..so sudahnya bila ada apa2 hal..dia lah yg dtg bwk kabir pegi kedai..so,disebbkan balik kedah dia tak wathal..abah tukar minyak itam jerk..bila aku balik sini tetiba bunyik makin kuat..n akibatnya..mak dgn abah turun kl hari jumaat baru ni..hanya semata2 nak repair kabir...huhu..(tawu,..saya kedengaran mcm sedikit manja)...rupa2nya ekzos dan ebsober dia yg masalah..naseb abah dtg repair..so abah yg byr semua kos repair..aku plak time tue bekerja..

bila malam mcm biasa kalau abah turun sini..kitorg pegi lepak dkt william..fuhh..memg mabeles penat2 n lapar2 dpt mkn dkt situ..
see...atas tue smoked chicken..dalam ayam ada nasi kukus k..sesuai makan satu famili..mampus ko nk makan sorg2 sekor ayam..pastu bwh bihun goreng seafood..(menu feberet kami) dan jugak Triple H..roti dlm tu ada 5 tingkat dgn lapisan daging ayam kalau tak salah aku..memg menarik..lebih menarik bila bukan wit sendiri yg byr..huhuhu..

esok hari sabtu mak abah dah balik time aku keja..balik rumah semua dah elok2..baju2 pun mak dah basuh..terharu plak rasa..tekiu mak..tekiu abah..anakmu ini aka sedaya upaya membalas jasa..

baiklah..kena ready gi keja..chaiyork..time to get serius..adios..

No comments: